Corona Beleid FCE Futsal

Covid 19 protocol

Covid-19 brengt veel uitdagingen voor het nieuwe seizoen met zich mee. Onze interne organisatie is al weken druk bezig om de wedstrijdorganisatie in goede banen te leiden. De anderhalve-meter maatschappij waar we mee te maken hebben maakt dat de maximale sporthal capaciteit niet ingevuld kan worden. Daarnaast is een registratie noodzakelijk voor een eventueel contactonderzoek van de GGD. De club vraagt bezoekers om onderstaande maatregelen goed in acht te nemen voorafgaand, gedurende en na afloop van de wedstrijd.

Maatregelen in het kort:

1. Kom alleen als je geen corona gerelateerde klachten heb;
  2. Gezondheidscheck bij binnenkomst;
  3. Houdt te allen tijde 1,5 meter afstand van elkaar;
  4. Vanwege de beperkte capaciteit is reservering van kaarten is noodzakelijk;
  5. Ook voor seizoenkaarthouders is het vanwege de beperkte capaciteit noodzakelijk om een plek op de tribune te reserveren. Vol=Vol;
  6. Desinfecteer uw handen bij binnenkomst;
  7. Houdt de gewenste looprichting aan die op de grond staat aangegeven;
  8. Kaartverkoop aan de kassa is niet meer mogelijk;
  9. Er wordt geen gebruik gemaakt van de bekende Haagdijk Tribune;
  10. Alle toeschouwers nemen plaats op tribune Zuid (gele stoeltjes);
  11. De tribune zal worden ingedeeld o.b.v. 1,5 meter afstand. Dit betekent dat er overal een tussenruimte zit van 3 stoelen.
  12. Bent u 18+ houdt dan rekening met de 1,5 meter regeling op de tribune. Als u niet uit het zelfde gezin komt mag u dus niet naast elkaar zitten;
  13. Gedurende de wedstrijd dient u op uw stoel te blijven zitten;
  14. Geen uitbundig gejuich;
  15. Na afloop van de wedstrijd worden toeschouwers niet op het speelveld toegelaten;
  16. Volg de instructies van medewerkers van FC Eindhoven.

Denk aan elkaar en gebruik het gezond verstand

Gang van zaken in Sporthal de Indoor

Bij binnenkomst zal er een gezondheidscheck plaatsvinden geheel conform de richtlijnen van het RIVM. Daarnaast dient u uw toegangsbewijs te laten zien en uw handen te desinfecteren. U krijgt een bandje welke u om dient te doen.

Tickets

Om te voldoen aan de richtlijnen van de RIVM en GGD is het niet meer mogelijk om aan de kassa een kaartje te kopen. Vanaf heden zal alles via een online ticketshop verlopen. Tickets worden per wedstrijd beschikbaar gesteld en zullen in combinatie met een geldige legitimatie zorgen voor een toegang tot de sporthal.

Registratie verplicht

Tijdens het aanvragen van een online toegangsbewijs wordt gevraagd om uw naam, achternaam, e-mail adres en telefoon nummer achter te laten. Deze zullen tot 14 dagen na het evenement bewaard blijven en enkel op verzoek van de GGD gedeeld worden voor eventueel contact onderzoek in verband met een eventuele besmetting. Daarna zullen de gegevens worden verwijderd.

Gegevens zullen niet gebruikt worden voor enig ander doeleinde.

Aangepaste toegangstijden

Bij thuiswedstrijden kunt u vanaf 45 minuten voor aanvang de sporthal betreden. Op het moment dat de wedstrijd is gestart wordt er niemand meer binnengelaten. Wees dus op tijd. Voortijdig de wedstrijd verlaten is mogelijk. Houd er wel rekening mee dat als u naar buiten gaat u niet meer naar binnen kunt.

Zitplaats

U bent verplicht een eigen zitplaats te kiezen en hier de gehele wedstrijd te blijven zitten. De beschikbare plekken zullen duidelijk worden aangegeven.

Aanmoedigen

Spreekkoren en uitbundig geschreeuw zijn niet toegestaan maar een doelpunt mag natuurlijk gevierd worden.

Volg de instructies van de medewerkers

Er zullen tijdens de wedstrijd stewards aanwezig zijn van FC Eindhoven om toezicht te houden. Wij verzoeken u alle instructies van de stewards op te volgen.

Vragen opmerkingen

Mocht u naar aanleiding van het protocol nog vragen/opmerkingen hebben, kunt ons op het volgende adres bereiken:

Fred van den Bergh
Mail: mediafutsal@fc-eindhoven.nl