FC Eindhoven bedankt Justin Goetzee

FC Eindhoven neemt met grote waardering voor zijn werkzaamheden afscheid van Justin Goetzee, gedurende een half jaar interim algemeen directeur van de club. In maart 2020 werd Goetzee aangesteld en leidde de club met zijn grote voetbal kennis en ervaring door het begin van de coronacrisis. De afgelopen maanden was de man uit Teteringen betrokken bij het inwerken van Günther Peeters en vooral op projectmatige basis nog actief voor de Blauw-Witten.

Voorzitter van de Raad van Commissarissen Juul van Hout: “Het afgelopen half jaar was een uitdagende tijd voor zo’n beetje alle sectoren, ook voor FC Eindhoven. De opdracht die we Justin in maart hebben meegegeven, de club door de coronacrisis leiden en een verdiepingsslag aanbrengen in het beleidsplan, heeft hij uitstekend uitgevoerd en daarvoor willen we hem heel hartelijk  bedanken. Samen met Justin hebben we de club een goede basis kunnen geven voor de toekomst.”

Justin Goetzee neemt na bijna negen maanden afscheid bij FC Eindhoven: “Het was een uitdagende en soms hectische periode, maar juist in deze tijd hebben we met een klein team stappen kunnen zetten in de goede richting. Het doet mij goed dat ik daar een bijdrage aan heb kunnen leveren! Natuurlijk wil ik iedereen bij FC Eindhoven bedanken voor de fijne periode. Ik wens iedereen bij deze club veel geluk en succes toe!”

Namens FC Eindhoven bedanken we Justin voor zijn inzet en passie. Daarnaast wensen we hem veel geluk toe in de toekomst!