FC Eindhoven uit naar Volendam

Vrijdag 11-10-2019, aanvang 20.30 uur

FC Eindhoven speelt haar eerste uitwedstrijd tegen het altijd lastige ZVV Volendam die slechts één punt heeft uit drie wedstrijden. ZVV Volendam zal er alles aan doen om FC Eindhoven hun eerste nederlaag te bezorgen. De ploeg van Jan Vogels heeft echter een reeks goed gespeelde wedstrijden achter de rug en gaat met veel vertrouwen richting Volendam. De wedstrijd is op vrijdagavond 11 oktober, aanvang 20.30 uur in Sporthal de Opperdam, Heideweg 4 in Volendam

Algemeen directeur Anil Badloe:”ZVV Volendam staat op dit moment te laag (10e plaats) op de ranglijst. Met nagenoeg dezelfde selectie hebben ze 2 seizoenen geleden de play offs voor het kampioenschap van NL gespeeld. Ze gaan de punten nog zeker pakken. Het is aan ons om er voor te waken dat het niet tegen ons gebeurt. Onze volgende thuiswedstrijd is op 01 november voor de BENECUP tegen FT Antwerpen. De BENECUP wordt gespeeld tussen de beide bekerwinnaars van België en Nederland.