Marc Scheepers langer bij FC Eindhoven

FC Eindhoven en Technisch Manager Marc Scheepers blijven langer aan elkaar verbonden. Het aflopende contract van de man uit Stratum is verlengd tot en met de winter van 2022.

Scheepers is actief in de rol als Technisch Manager sinds de zomer van 2019: “Voor mijn gevoel ben ik nog niet klaar bij FC Eindhoven. Hier heb ik het uitstekend naar mijn zin en het gevoel is goed. Ik ben overtuigd dat er de komende jaren meer en meer talenten van onze opleiding door zullen stormen naar ons eerste elftal en dat we vanuit deze basis verder kunnen bouwen aan nieuwe successen.”

Algemeen Directeur Günther Peeters over deze verlenging: “Marc is een echte clubman en heeft aangetoond goed bij de club te passen. In tijden van onzekerheid kiezen we voor zekerheid en stabiliteit. Ik en de RvC hebben alle vertrouwen in Marc om de komende jaren nieuwe stappen voorwaarts te kunnen zetten.”