Overzicht FC Eindhoven Randstad Academy

De Dijk O21 – FC Eindhoven O21 0-3

FC Eindhoven O18 – Alexandria O18 3-1
FC Eindhoven O18 nam het dit weekend op tegen Alexandria ’66 uit Rotterdam. Met een 1-1 tussenstand gingen de elftallen de rust in. Na de thee werden de gasten uiteindelijk met 3-1 verslagen. De doelpunten aan Eindhovense kant werden gemaakt door Naoufal Azzagare, Dyon Dorenbosch en Jayden Bansradj. Dankzij deze overwinning staat FC Eindhoven O18 vooralsnog ongeslagen aan kop!

FC Eindhoven O17 – Alexandria O17 4-1
Ook FC Eindhoven O17 nam het op tegen Alexandria ’66. Beide ploegen gingen de rust in met een 1-1 tussenstand. Het enige doelpunt aan Eindhovense kant werd gemaakt door Sebastian de Vos. Na de rust nam FC Eindhoven afstand van de leeftijdsgenoten uit Rotterdam. Sebastian de Vos scoorde nog 2 maal, terwijl Mahan Yarahmadi ook nog trefzeker was. Hiermee werd de eindstand op 4-1 bepaald.

JVOZ O16 – FC Eindhoven O16 2-2
De O16 speelde een uitwedstrijd tegen JOVZ O16. De Blauw-Witten kwamen in de eerste helft op voorsprong door een doelpunt van Wail Essanousi. Ondanks deze vroege voorsprong ging FC Eindhoven toch met een 1-2 achterstand de rust in. Na rust kwam FC Eindhoven verdiend op gelijke hoogte. Deze keer was het Jelle van Deijck met het doelpunt. Beide ploegen wisten niet meer te scoren, waardoor FC Eindhoven O16 met een punt wegging uit Zeeland.

FC Eindhoven O15 – SV DSO O15 0-1
Na een spannende wedstrijd, waarin FC Eindhoven O15 haar eigen kansen niet wist te benutten, is DSO O15 er vandoor gegaan met de zege. In de 4de minuut van de blessuretijd wisten de jongens uit Zoetermeer het enige doelpunt in de wedstrijd te maken. Hierdoor verliest FC Eindhoven O15 nipt van de leeftijdsgenoten van SV DSO.

FC Den Bosch O14 – FC Eindhoven O14 3-3
FC Eindhoven O14 speelde afgelopen zaterdag tegen de leeftijdsgenoten van FC Den Bosch. De Blauw-Witten begonnen sterk wat al snel zorgde voor de nodige kansen. Het was rechterspits Marco Gabriels die na een mooie pass de keeper op het verkeerde been zette en de bal in het vijandelijke doel schoof: 0-1. FC Den Bosch werd goed vastgezet en kreeg weinig kansen in de eerste helft. Helaas ging één van deze kansen er wel in.
Na rust was het Thijs Muller die na een mooie combinatie de bal met zijn linkervoet in de lange hoek schoot. De voorsprong van 2-1 was hiermee een feit. Bij FC Den Bosch werd een verse kracht ingebracht. Deze linkerspits was een plaag voor de verdediging. Hij kreeg een lange bal van achteruit, kapte onze rechtsback uit en schoot de bal onhoudbaar in de goal. FC Eindhoven O14 rechtte de rug en kwam wederom op voorsprong. Milan Hoek kopte een corner onhoudbaar tegen de touwen. FC Eindhoven kreeg nog enkele kansen om de winst veilig te stellen, maar slaagde hier niet in. Helaas was het weer de linkerspits van de tegenstander die scoorde en daarmee de eindstand op een 3-3 gelijkspel zette.

Roda JC O13 – FC Eindhoven O13 0-4
Na een uitstekende start van de competitie stond dit weekend de uitwedstrijd tegen Roda JC op het programma. De spelers van FC Eindhoven O13 waren gedurende de week al gebrand om ook deze wedstrijd tot een goed einde te brengen. Na het beginsignaal begonnen de jongens scherp en stonden ze in de rust al 0-3 voor. Na rust werd de 0-4 nog gemaakt en dit was ook de eindstand.

FC Eindhoven O12 – Excelsior Rotterdam O13-2 0-5