Overzicht FCE Randstad Academy

Vijf teams uit de Academy speelden een wedstrijd afgelopen weekend. Hoe dat verlopen is lees je hieronder!

FC Eindhoven O21 – SC Cambuur O21 0-3

FC Eindhoven O17 – Spartaan ’20 O17 6-1
In een leeg Jan Louwers Stadion speelde de O17 tegen Spartaan ’20. De thuisploeg ging met een 2-0 voorsprong de rust in dankzij doelpunten van Mahan Yarahmadi en Loek Schiffer. In de 2e helft pakte FC Eindhoven O17 door, wat resulteerde in nog eens 4 doelpunten. Loek Schiffer zette met 3 goals zijn totaal op 4 doelpunten deze wedstrijd. Mahan Yarahmadi maakte zijn tweede van de middag in de tweede helft. Spartaan ’20 redde de eer met één treffer, waardoor de eindstand op 6-1 kwam te staan.

DHC O16FC Eindhoven O16 0-2
FC Eindhoven had vanaf het begin het overwicht in de wedstrijd maar creëerde weinig kansen. 10 minuten voor rust kwam het team met 10 man te staan en ging men de rust in met een 0-0 stand.Na rust lukte het om zelfs met 10 man toch een overwicht te creëren en kwamen ook de kansen om de score te openen. Na ongeveer 15 minuten in de 2e helft was het Wail die uit een vrije trap op fraaie wijze in het doel schoot. FC Eindhoven drong verder aan wat resulteerde in de 0-2 door Justin, wat ook meteen de eindstand was.

JVOZ O13 – FC Eindhoven O13 0-7
FC Eindhoven O13 speelde een verre uitwedstrijd in Zeeland. Binnen 12 minuten kwamen de Blauw-Witten al op een 0-2 voorsprong door doelpunten van Michael van Eijk en Krein Stekhuizen. Kort voor rust werd de 0-3 knap van afstand binnengeschoten door Dajliel el Kadmiri. Na rust bleef FC Eindhoven het spel bepalen. Doelpunten van Krein Stekhuizen, Luca Castro, Matthew van de Wouw en Thijs Boumans bepaalden de eindstand op 0-7. Met zes overwinningen uit zes wedstrijden staat FC Eindhoven O13 bovenaan in de competitie. Volgende week staat er een uitwedstrijd tegen Feyenoord op het programma.

FC Eindhoven O12 – Spartaan’20 3-9
FC Eindhoven O12 kende een slechte middag tegen Spartaan’20. De Rotterdammers waren een maatje te groot voor de O12. De 3 doelpunten werden gemaakt door Dylano Nooijen, Alessandro Pino en Sem ter Veer. Volgende week wacht er een uitwedstrijd tegen ADO Den Haag.