AON Talent Foundation laat Special Talents stralen!

Vorige week woensdag 23 oktober klokslag 15.45 uur ging alweer de 6e training van Stichting Special Talents van dit seizoen van start in het Jan Louwers Stadion. Voorafgaand was er een leuk fotomoment met de nieuwe ambassadeurs en trainers van Special Talents, de speciale talenten straalden vandaag letterlijk en figuurlijk. In eerste instantie door de splinternieuwe Blauw-Witte (!) tenues, maar ook door de grote glimlach op ieders gezicht. “FC Eindhoven is enorm blij om aan dit project mee te mogen werken”, aldus algemeen directeur Wim van den Broek.

Gloednieuwe tenues

De AON Talent Foundation (ATF) heeft zich sinds dit seizoen verbonden aan Special Talents. Middels deze samenwerking willen FC Eindhoven, ATF en Special Talents nog meer kinderen bereiken die niet bij een reguliere voetbalvereniging terecht kunnen. Dit seizoen wordt een tweetal talentendagen georganiseerd om kinderen van het speciaal onderwijs kennis te laten maken met Special Talents. Elk talent telt!

Een mooie outfit mag uiteraard niet ontbreken! Dank gaat naar uit naar de ATF voor het mede mogelijk maken van deze gave tenues!

Even voorstellen…

Sinds dit seizoen heeft Special Talents drie ambassadeurs uit de voetballerij, namelijk onze eigen Ernie Brandts, Adrie Koster (trainer Willem II) en Jan Poortvliet (trainer RKSV Nuenen). Zij dragen de stichting een warm hart toe en ondersteunen dit prachtige project door onder meer regelmatig aanwezig te zijn bij de activiteiten.

Naast de drie ambassadeurs staan de Special Talents dit seizoen voor het eerst onder begeleiding van twee ijzersterke jeugdtrainers uit de FCE Randstad Academy, namelijk Bart Kruizinga (trainer J-O15 FCE Randstad Academy) met ondersteuning van Rick van Doorn.

Special Talents heeft haar activiteiten iedere woensdagmiddag in het stadion van FC Eindhoven en bij RKSV Nuenen. Inmiddels hebben al meer dan 30 ouders/kinderen de weg naar Special Talents gevonden.

Zie voor verdere informatie www.specialtalents.nl