FC Eindhoven start met FC Eindhoven Voetbalkampen!

FC Eindhoven gaat samenwerken met Soccer Camps United en lanceert: FC Eindhoven Voetbalkampen. Veel verenigingen kunnen vanwege de coronamaatregelen minder trainingen aanbieden aan hun jeugdleden. FC Eindhoven Voetbalkampen is een mooie extra trainingsgelegenheid en een leuke besteding van de vakantie deze zomer in Nederland.

In deze tijd zijn samenwerken en vitaliteit belangrijke elementen voor de sport. Dit is een van de redenen waarom FC Eindhoven de verbinding zoekt met de regio, om zo de trainingsvisie van de FCE Randstad Academy op een laagdrempelige wijze bereikbaar te maken voor regionale amateurvoetballers. Hoofdjeugdopleiding Pascal Maas over de samenwerking: “Deze samenwerking is een mooie volgende stap voor FC Eindhoven. Op deze manier bieden wij regionale voetbalspelertjes de kans om onder professionele begeleiding te trainen. En aansluitend kunnen wij de binding met de regio versterken!”

“FC Eindhoven gaat graag samenwerkingen aan met een aantal regionale amateurverenigingen omdat er ook voor deze verenigingen een extra verdienmodel kan ontstaan”, aldus algemeen directeur a.i. Justin Goetzee. “Een gezond en regionaal amateurvoetbal is erg belangrijk voor FC Eindhoven. De meeste clubs kunnen in deze tijd wel een steuntje in de rug gebruiken.”

Naast jeugdtrainers van de jeugdopleiding van FC Eindhoven zullen er ook spelers van het eerste elftal een rol spelen bij deze Voetbalkampen. De trainingen vinden plaats in het Jan Louwers Stadion in Eindhoven. Samen met Soccer Camps United, een partij die al samenwerkt met twaalf betaald voetbal organisaties in Nederland, worden deze Voetbalkampen georganiseerd.

Het eerste Voetbalkamp vindt plaats in juli aanstaande waarna er nog een volgt in augustus. Een FC Eindhoven Voetbalkamp in het kort:

– Voor kinderen van 6 t/m 15 jaar
– 3 dagen voetballen in het Jan Louwers Stadion van 9:00 tot 15:00 uur (inclusief gezonde tussendoortjes en drinken)
– Skill Games uit FIFA 20 op het veld
– Begeleiding van gekwalificeerde jeugdtrainers uit de FCE Randstad Academy
– Inclusief Nike tenue
– Deelname bedraagt € 179,-
– 2 vrijkaartjes voor een thuiswedstrijd van FC Eindhoven

Kom jij in de zomervakantie voetballen in het stadion? Ga naar www.fc-eindhoven.nl/voetbalkampen​ en schrijf je in!