Bevrijders Eindhoven te gast bij FC Eindhoven

Actie: Tickets online voor maar €7,50

Dit jaar is het 75 jaar geleden dat Eindhoven werd bevrijd door de parachutisten van de Amerikaanse 101ste Airborne Divisie en het Engels leger. Om dit te vieren en de bevrijders te eren organiseert FC Eindhoven een dag speciaal voor de bevrijders op vrijdag 13 september. De wedstrijd FC Eindhoven – Roda JC Kerkrade staat volledig in het teken van deze speciale gebeurtenis 75 jaar geleden.

Tijdens deze speciale avond in het Jan Louwers Stadion zullen twee bevrijders aanwezig zijn. Joe Cattini (96) komt over vanuit zijn thuisland Groot-Brittannië, vanuit de Verenigde Staten komt Armando Marquez (95) op bezoek in het Jan Louwers Stadion! Rekening houdend met de gezondheid van beide heren. Joe en Armando waren er 75 jaar geleden bij toen Eindhoven werd bevrijd door de Britten en Amerikanen. Kom naar de wedstrijd FC Eindhoven – Roda JC om deze bevrijders te eren!

Rondom deze wedstrijd geldt een speciale actie! Via de online ticketshop van FC Eindhoven is een ticket te bestellen voor maar €7,50! Door gebruik te maken van deze actie maak je automatisch kans op een Meet & Greet met een bevrijder!

“Mede dankzij deze twee heren en hun kameraden kunnen wij al ruim 75 jaar genieten van onze vrijheid,” zegt algemeen directeur Wim van den Broek. “Bij FC Eindhoven zijn we vereerd om Joe en Armando te mogen ontvangen op vrijdag 13 september. Deze avond willen we de beide heren eren voor wat ze voor Eindhoven en omgeving hebben betekend. We hopen massaal op uw komst naar deze wedstrijd zodat we met een vol Jan Louwers Stadion kunnen applaudisseren!”

De wedstrijd begint om 20.00 uur. Start het weekend met een leuke voetbalwedstrijd bij FC Eindhoven!