Blauw-Wit Feest op 16 november

FC Eindhoven bestaat 110 jaar!

Op 16 november 2019 bestaat FC Eindhoven 110 jaar. Een mooie mijlpaal in de geschiedenis van de oudste club van de stad Eindhoven. Om dit te vieren organiseert FC Eindhoven een groot feest in het jubileumweekend met verschillende activiteiten!

In het Jan Louwers Stadion vinden op zaterdag 16 november verschillende activiteiten plaats verspreid over de dag! Zo wordt de derde editie van Meiden aan de Bal georganiseerd, is er een reunie voor oud-spelers, -bestuurders en -sponsoren en wordt de avond afgesloten met een jubileumfeest!

Aanmelden voor de reünie? Klik hier!

Ook bij FC Eindhoven AV is het feest! Naast alle wedstrijden op het sportpark is er een gezellig randprogramma voor de jeugdspelers. FC Eindhoven Futsal verzorgt doorlopend clinics en workshops in en rondom het Jan Louwers Stadion en Sportcomplex Genneper Parken.

Speciaal voor de supporters van FC Eindhoven wordt er een feest georganiseerd in Café 1909! Tijdens deze avond komen supporters van het eerste uur aan het woord. Ook wordt er gestreden om de EindhoFAN wisseltrofee op het veld van het Jan Louwers Stadion!

Eindhoven zal wezen, Eindhoven zal zijn!

Download hieronder het hele programma!