Blauw-Witte entiteiten ondertekenen intentieverklaring

Bij FC Eindhoven zetten we onze Blauw-Witte passie voor alle facetten van het voetbal in om te verbinden en kansen tot ontwikkeling te bieden op sportief, maatschappelijk en zakelijk vlak in regio Eindhoven. Om deze overtuiging kracht bij te zetten en de komende jaren verder uit te bouwen hebben de Blauw-Witte entiteiten (BVO, AV, Vrouwen, Futsal en Academy) een intentieverklaring ondertekend.

Inclusieve voetbalclub
FC Eindhoven brengt als club alle facetten van het voetbal samen. De club zet de Eindhovense mentaliteit om te pionieren, creatief te zijn en onze trots en passie in, om speler, staflid, supporter, sponsor, medewerker uit te dagen altijd vooruit te willen gaan. Dat doen we onder andere door spelers op te leiden van onze homeground: regio Eindhoven. Spelers stromen door van AV naar BVO, van Futsal naar veld en vice versa. Wij ontwikkelen FC Eindhovenaren, binnen en buiten het stadion, op en naast het veld, in de zaal, op de tribune en/of op zakelijk gebied. De kracht van samen is wat ons FC Eindhovenaren bindt!

Intentieverklaring
De Blauw-Witte entiteiten gaan de komende jaren (nog) nauwer samenwerken om zo meer slagkracht te creëren in de regio. Günther Peeters (Algemeen Directeur van de BVO), Anil Badloe (Algemeen Directeur Futsal), Pascal Maas (Hoofd Jeugdopleiding) en Johan Veraart (Secretaris FC Eindhoven AV) ondertekenden de intentieverklaring om de samenwerking te bekrachtigen.

Günther Peeters voert het woord namens de entiteiten: “Met de ondertekening van deze intentieverklaring zetten we een nieuwe stap in onze onderlinge samenwerking. De komende periode gaan we samen een aantal zaken concretiseren in verschillende domeinen. Vanuit alle entiteiten ervaar ik veel enthousiasme om dit tot een succes te maken. Eindhoven zal wezen, Eindhoven zal zijn!”

V.l.n.r.: Pascal Maas (hoofdjeugdopleiding), Günther Peeters (Algemeen Directeur BVO), Johan Veraart (Secretaris FCE AV) en Anil Badloe (Algemeen Directeur Futsal).