Bruinen, Jonkers en Van der Vleut benoemd tot ambassadeurs

“Deze clubiconen kunnen waarde toevoegen aan onze club”

Oud-FC Eindhoven spelers Chris Bruinen, Kees Jonkers en Fred van der Vleut zijn, op eigen verzoek, aangesloten als ambassadeurs van de Blauw-Witten. De ambassadeurs zullen zich gaan inzetten voor de club met name op commercieel vlak.

Bij elkaar speelden Bruinen, Jonkers en Van der Vleut 809 wedstrijden voor FC Eindhoven tussen 1972 en 1987. In 1975 promoveerden Bruinen en Van der Vleut met FC Eindhoven naar de Eredivisie.

Met Bruinen, Jonkers en Van der Vleut is de groep ambassadeurs alleen maar groter geworden. Daarnaast zullen in de toekomst ook andere FC Eindhoven coryfeeën aansluiten en de club gaan ondersteunen.

Algemeen directeur Wim van den Broek: “Deze clubiconen kunnen waarde toevoegen aan onze club. Op commercieel vlak maar zeker ook vanuit een stukje cultuur. Een mooie ontwikkeling!”