Conceptprogramma voorbereiding 1e elftal

Het nieuwe seizoen gaat weer beginnen!

Op 20 juli is het nieuwe seizoen van start gegaan voor het eerste elftal van FC Eindhoven met de eerste training. Bekijk hier de terugblik! Gedurende de voorbereiding oefent FC Eindhoven tegen verschillende tegenstanders in aanloop naar de start van de Keuken Kampioen Divisie.

De eerste oefenwedstrijd staat gepland op 30 juli tegen De Graafschap, deze wedstrijd zal besloten afgewerkt worden. Daarna volgen nog oefenwedstrijden tegen Roda JC, MVV Maastricht, FC Eindhoven AV, TOP Oss, Jong PSV en VV Katwijk. Per wedstrijd wordt bekeken of deze toegankelijk zijn voor publiek. Dit wordt bepaald in overleg met de (plaatselijke) stakeholders.

Overzicht voorbereiding FC Eindhoven*

Datum Wedstrijd
30 jul. De Graafschap – FC Eindhoven Besloten
3 aug. Roda JC – FC Eindhoven Live op FOX
8 aug. MVV – FC Eindhoven
14 aug. TOP Oss – FC Eindhoven
17 aug. FC Eindhoven – Jong PSV Live op FOX
22 aug. VV Katwijk – FC Eindhoven

*Onder voorbehoud van wijzigingen.

Nog geen seizoenkaart? Ga naar www.fc-eindhoven.nl/vooraltijdblauwwit en zorg dat je erbij bent!