Contract Ernie Brandts verlengd

Ernie Brandts is ook komend seizoen hoofdtrainer van FC Eindhoven. De 64-jarige oefenmeester heeft een contract getekend dat hem tot de zomer van 2021 aan FC Eindhoven verbindt.

Verrassend is de contractverlenging niet. Op de nieuwjaarsreceptie van 13 januari jl. werd dit al aangekondigd. De formaliteiten zijn nu afgerond.

“We zijn tevreden over zijn manier van werken”, vertelt technisch manager Marc Scheepers. “De afgelopen periode hebben we met elkaar gesproken over zijn positie bij FC Eindhoven. Samen met Ernie willen wij graag een volgende stap zetten.”

“FC Eindhoven is een club die goed bij mij past”, aldus Ernie Brandts. “Ik ben blij met de verdere samenwerking en het vertrouwen vanuit de clubleiding. We kunnen nu vooruit kijken naar het nieuwe seizoen, al ligt de focus natuurlijk eerst op het huidige seizoen.”