Coronavirus update: uitbreiding maatregelen tot en met 6 april

Jan Louwers Stadion gesloten tot en met 6 april

FC Eindhoven heeft besloten het Jan Louwers Stadion met onmiddellijke ingang te sluiten tot en met 6 april. De genomen maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus zijn verder uitgebreid.

Zondag werd bekend gemaakt dat er voorlopig ook een streep gaat door FC Eindhoven – Almere City FC (3 april). Daarnaast zijn alle collectieve trainingen van het eerste elftal afgelast tot en met 6 april. Om de conditie van de spelers op peil te houden zal er individueel getraind worden. Ook heeft de club werktijdverkorting aangevraagd voor spelers, staf en medewerkers.

Er gaat een streep door alle maatschappelijke-, commerciële- en marketingactiviteiten tot en met 6 april. De desbetreffende belanghebbenden worden hier ook persoonlijk over bericht.

FC Eindhoven staat in nauw contact met de KNVB en RIVM over deze situatie. Mochten er zaken veranderen dan communiceren wij dat via onze website. De club is niet telefonisch bereikbaar, voor vragen kunt u contact opnemen via de volgende e-mailadressen:

Algemeen: info@fc-eindhoven.nl
Kaartverkoop: ticketing@fc-eindhoven.nl
Perszaken: media@fc-eindhoven.nl

Tot slot vraagt de club de maatregelen van het kabinet op te volgen met het oog op de gezondheid van eenieder. Dan zien we elkaar binnenkort weer in het Jan Louwers Stadion. Bedankt voor uw medewerking en begrip.

Eindhoven zal wezen, Eindhoven zal zijn!