Dubbelslag voor FC Eindhoven met De Keersmaecker en Vancamp!

Welkom bij de club Brian en Jorn!

Brian De Keersmaecker en Jorn Vancamp dragen dit seizoen het shirt van FC Eindhoven. De Belgen komen voor een seizoen op huurbasis over van K. Beerschot V.K..

Brian De Keersmaecker

De Keersmaecker genoot zijn jeugdopleiding bij Club Brugge en stapte in 2018 over naar Beerschot. In 17 wedstrijden in het eerste elftal scoorde de centrale middenvelder twee doelpunten. Ook kwam De Keersmaecker als jeugdinternational uit namens België Onder 16.

“Brian is een welkome versterking aan onze selectie”, aldus technisch manager Marc Scheepers. “In de jeugd heeft hij zich op verschillende posities georiënteerd alvorens hij zich op de positie van aanvallende middenvelder heeft gefocust.”

Jorn Vancamp

Vancamp kent een verleden op de Nederlandse velden, zo speelde hij namens Roda JC 24 duels in de Eredivisie. Daarvoor kwam de aanvaller uit voor RSC Anderlecht alvorens hij in 2018 de overstap vanuit Brussel maakte naar Beerschot. Als jeugdinternational kwam Vancamp uit voor de Onder 15 tot en met de Onder 19 namens België.

Technisch manager Marc Scheepers over de nieuwe aanwinst: “Jorn heeft onder andere ervaring op het hoogste niveau in Nederland en heeft daar laten zien van waarde te kunnen zijn. Dit seizoen kan hij bij ons laten zien wat hij in huis heeft. Voorin hebben we met Jorn nu extra opties. Ik ben blij dat we hem hebben kunnen toevoegen aan onze selectie.”

Welkom aan de Aalsterweg, Brian en Jorn!