Eerste elftal hervat trainingen

Het is niet toegestaan om deze trainingen te bezoeken

Het eerste elftal van FC Eindhoven hervat per maandag 11 mei de trainingen. Deze trainingen vinden achter gesloten deuren in het Jan Louwers Stadion plaats.

Het RIVM heeft groen licht gegeven om topsportaccomodaties weer open te stellen. Aan de hand van de adviezen van het RIVM is door de KNVB een protocol voor clubs in de Eerste Divisie en Eredivisie opgesteld. Daarin staan drie belangrijke pijlers: waarborgen hygiënische maatregelen, organisatorische maatregelen en voetbalinhoudelijke maatregelen.

Clubs mogen bij naleving van dit protocol in groepen van maximaal zes spelers en twee trainers trainingen hervatten. De selectie van FC Eindhoven is opgedeeld in groepen die afzonderlijk van elkaar gaan trainen volgens het protocol van de KNVB.

Het is niet toegestaan om deze trainingen te bezoeken. Het Jan Louwers Stadion blijft voor bezoekers gesloten! FC Eindhoven vertrouwt op uw begrip en medewerking.