FC Eindhoven gaat vakken vullen met vakkenvullers!

Als gevolg van de Corona-crisis is de druk op de vitale sectoren flink toegenomen om onze samenleving draaiende te houden. FC Eindhoven spreekt haar waardering uit voor alle medewerkers in de diverse vitale sectoren! Inmiddels zijn er tal van mooie initiatieven ontstaan om deze helden in het zonnetje te zetten. FC Eindhoven draagt daar graag aan bij en gaat ‘vakken vullen met vakkenvullers’!

FC Eindhoven nodigt in samenwerking met Eindhoven Vitaal alle medewerkers van supermarkten in regio Eindhoven uit om een (later te bepalen) wedstrijd te bezoeken in het Jan Louwers Stadion. We gaan deze medewerkers deze avond extra in het zonnetje zetten!

Iedereen kan zijn of haar steentje bijdragen aan dit initiatief! Het is belangrijk om in deze tijden, waarin we noodgedwongen thuiswerken en sportclubs en fitnesscentra gesloten zijn, fysiek in beweging te blijven. Bewegen verhoogt de weerstand en versterkt het immuunsysteem. Door middel van de It’s my life app is het mogelijk om Fitcoins te sparen. Iedere inwoner van Eindhoven kan de app nu gratis downloaden en de code VIT040 gebruiken. Elke 1.000 stappen wordt beloond met 1 Fitcoin. Deze Fitcoins kunnen via de online catalogus gedoneerd worden aan ‘Vakken vullen met vakkenvullers’, vervolgens stelt FC Eindhoven de stoelen in het stadion beschikbaar. De catalogus bevat daarnaast ook allerlei gezonde tips en mogelijkheden om juist nu je immuunsysteem te versterken.

Kijk voor meer informatie over deze app op www.itsmylife24.nl/ik-wil-meedoen.html

Samen met Eindhoven Vitaal gaan we de vakken in het Jan Louwers Stadion vullen met supermarktmedewerkers! Geef jouw supermarkt op via marketing@fc-eindhoven.nl. ​