FC Eindhoven neemt definitief afscheid van Brandts en Aerts

FC Eindhoven heeft in onderling overleg met Ernie Brandts en Maikel Aerts besloten de samenwerking definitief te beëindigen. In april werd bekend dat de club zich na gesprekken met de technische staf en spelersgroep beraadde over de toekomst van de technische staf. De Blauw-Witten staan voor een nieuw te vormen technische staf voor het nieuwe seizoen.

In de zomer van 2019 nam Ernie Brandts de positie van hoofdtrainer over van David Nascimento. De man uit Doetinchem stond in totaal 66 wedstrijden aan het roer bij de Blauw-Witten. Keeperstrainer Maikel Aerts streek in de zomer van 2017 neer aan de Aalsterweg.

Technisch Manager Marc Scheepers over de ontstane situatie: “De afgelopen weken hebben we gesprekken gevoerd en gezamenlijk besloten een punt te zetten achter de samenwerking. De komende periode zal meer duidelijk worden over het nieuwe seizoen en de invulling van de technische staf. We bedanken Ernie en Maikel voor de bewezen diensten de afgelopen jaren.”