Informatie FC Eindhoven – FC Utrecht

Voorverkoop seizoenkaarthouders is van start!

8-1 Update seizoenkaarthouders: Problemen met het reserveren van uw stoel? Mail dan uw naam (+ voorletter) en stoelnummer naar ticketing@fc-eindhoven.nl.

De bekerwedstrijd tegen FC Utrecht komt snel dichterbij. FC Eindhoven ontvangt de Domstedelingen op 21 januari in het Jan Louwers Stadion. Bij FC Eindhoven zijn verschillende (aan)vragen binnengekomen over de kaartverkoop voor deze wedstrijd. In dit bericht wordt meer duidelijk over deze wedstrijd. Op naar een mooie bekeravond aan de Aalsterweg!

Voor deze wedstrijd geldt een 1 op 1 verkoop. Dit houdt in dat er in de online ticketshop per gebruiker 1 ticket gekocht kan worden.

Publiekstribune

6 t/m 13 januari – Voorverkoop seizoenkaarthouders (online)

Vanaf maandag 6 en tot dinsdag 14 januari krijgen seizoenkaarthouders de mogelijkheid om de eigen stoel te kopen. Dit kan via de online ticketshop van FC Eindhoven (www.fc-eindhoven.nl/tickets), seizoenkaarthouders betalen €5,-. Seizoenkaarthouders worden hier ook per mail over geïnformeerd.

Vanaf 14 januari – Vrije verkoop (online en offline)

Vanaf dinsdag 14 januari start de vrije verkoop, ook hier geldt de 1 op 1 verkoop. Tickets zijn dan beschikbaar in de online ticketshop (www.fc-eindhoven.nl/tickets) en bij het secretariaat van het Jan Louwers Stadion binnen openingstijden. De reguliere tickets voor deze bekerwedstrijd kosten €10,- per stuk. Op de dag van de wedstrijd openen de kassa’s van het Jan Louwers Stadion om 19.30 uur. U kunt zowel pinnen als contact betalen! Let op: het is alleen mogelijk om een ticket aan te schaffen met de juiste clubvoorkeur!

Heeft u vragen en/of opmerkingen over de kaartverkoop voor de publiekstribune dan kunt u mailen naar ticketing@fc-eindhoven.nl.

Business Club
Partners van FCE Connect ontvangen per mail en via de FCE Connect-app informatie over de mogelijkheden omtrent de bekerwedstrijd. Geen lid van FCE Connect? Dan is het mogelijk om een wedstrijdticket voor de Business Club aan te schaffen á €35,- (excl. BTW). Neem in dat geval contact op met events@fc-eindhoven.nl.

De verkoop van tickets vanuit FC Eindhoven is alleen mogelijk voor FC Eindhoven supporters. De kaarten voor het uitvak zijn te koop bij FC Utrecht. FC Eindhoven attendeert u erop dat aan de kassa niet in het systeem van de club kan worden gekeken naar uw geregistreerde adres. Aan de stadionpoorten wordt gevraagd u te legitimeren. Onze medewerkers hebben het recht om personen te weigeren.