Keuken Kampioen verlengt voor onbepaalde tijd sponsoring Eerste Divisie

Na twee succesvolle seizoenen Keuken Kampioen Divisie hebben Keuken Kampioen en de Coöperatie Eerste Divisie besloten om het partnership voor onbepaalde tijd te verlengen. Marc Boele, Algemeen Directeur van de Coöperatie Eerste Divisie: “Een verlenging voor onbepaalde tijd is uniek in het voetbal en geeft een enorm positief signaal af aan alle clubs in de Keuken Kampioen Divisie.”

Op dit moment zijn sponsorships belangrijker dan ooit voor het betaalde voetbal. “Dit initiatief is in deze tijd een mooie stap voor de Eerste Divisie. Het zorgt voor continuïteit en daarnaast past Keuken Kampioen zeer goed bij de league”, aldus Justin Goetzee, algemeen directeur FC Eindhoven.

Vertrouwen in de toekomst

Keuken Kampioen is sinds juni 2018 sponsor van de eerste divisie voetbalcompetitie, die vanaf dat moment de naam Keuken Kampioen Divisie droeg.  Wim de Ruiter, holding directeur van De Mandemakers Groep waartoe Keuken Kampioen behoort, tekende destijds voor de samenwerking en is nog steeds enthousiast:

“We merken dat de naamgeving van de Keuken Kampioen Divisie een geweldige positieve impact heeft op alle facetten van ons merk. De competitie die staat voor kwaliteit, beleving en toegankelijkheid past erg goed bij ons.” Daarmee hoopt hij ook dat de verlenging de voetbalwereld een hart onder de riem steekt: “De voetbalwereld bevindt zich in een bijzondere periode. We geloven dat we door het op dit moment aankondigen van een verlenging voor onbepaalde tijd een enorm positief signaal afgeven aan de clubs in de Keuken Kampioen Divisie. We willen hiermee laten zien dat we vertrouwen hebben in de samenwerking en de toekomst van de competitie.”