Oktoberfest

in Café 1909

Op vrijdag 18 oktober neemt FC Eindhoven het in de elfde speelronde van de competitie op tegen NAC Breda. Rondom de wedstrijd zal in Café 1909 een gezellig Oktoberfest georganiseerd worden. Kom op tijd naar het stadion voor een gezellige avond!

Vrijdagavond verandert Café 1909 in een gemütliche Stube. Om 18.00 uur gaan de deuren open en kan het Oktoberfest beginnen! Het belooft een gezellige avond te worden met bierkrüge, bratwurst, DJ Yorden, een optreden van Lars Brans en meer! Tot 20.00 uur zullen de pullen bier verkrijgbaar zijn voor slechts één munt.

Kom naar het Jan Louwers Stadion voor de Aftrap van je Weekend!

Bestel je tickets via www.fc-eindhoven.nl/tickets.

Jong PSV uit

Maandagavond treft FC Eindhoven Jong PSV op de Herdgang. Voorafgaand aan FC Eindhoven – NAC Breda is het mogelijk om een wedstrijdticket te kopen voor deze wedstrijd. Dit kan van 18.00 uur tot 20.00 uur in Café 1909, tickets kosten €5,- per stuk. Gelieve gepast betalen!