Penders nieuwe hoofdtrainer

Welkom bij de club Rob!

Rob Penders is de nieuwe hoofdtrainer van FC Eindhoven. Penders komt over van de onder-21 van NAC Breda en heeft voor twee seizoenen getekend aan de Aalsterweg.

Penders is opgegroeid in Eindhoven en startte zijn voetbalcarrière bij EMK in Nuenen. Penders kent een verleden als profvoetballer bij RBC Roosendaal en NAC Breda. Bij de Bredanaars speelde Penders meer dan 300 wedstrijden en groeide uit tot clubicoon van NAC Breda. Na zijn voetbalcarrière ging de voormalig verdediger aan de slag voor de jeugdopleiding en als assistent-trainer van NAC Breda. In 2019 werd Penders trainer bij de onder-19 van ADO Den Haag. Afgelopen februari werd bekend dat Penders terug zou keren bij NAC om aan de slag te gaan als trainer van de onder-21. Bij FC Eindhoven begint Penders aan zijn eerste baan als hoofdtrainer in het betaalde voetbal.

Technisch Manager Marc Scheepers over de aanstelling van Penders: “De afgelopen periode hebben we de tijd genomen om een geschikte hoofdtrainer aan te stellen. Met de benoeming van Rob hebben we de gewenste kandidaat aan ons weten te binden. Rob is een jonge en ambitieuze trainer met ervaring in talentontwikkeling en ook binding met deze regio. De komende twee jaar gaan we samen met Rob en de andere stafleden bouwen aan nieuwe successen voor FCE.”

Welkom bij de club Rob!