Resterende wedstrijden live te volgen via Radio FCE!

Luister tijdens MVV – FC Eindhoven live mee!

De resterende wedstrijden van het seizoen 2020-2021 zijn vanaf nu live te volgen via Radio FCE. Om alle wedstrijden toch live te kunnen volgen introduceert de club in samenwerking met EindhoFAN een live radioverslag middels YouTube.

Vanaf periode 4 van de Keuken Kampioen Divisie worden niet alle wedstrijden meer live uitgezonden op ESPN zoals dat in periode 1,2 en 3 wel het geval was. De hele berichtgeving lees je hier in dit persbericht.

Vanaf vrijdag 2 april verzorgen Blauw-Witters in hart en nieren Stefan van Dommelen en Sam Waale het eerste radioverslag tijdens MVV – FC Eindhoven. Tune vanaf 19.55 uur in via het YouTube kanaal van FC Eindhoven en luister mee! Abonneer gratis op het kanaal en mis niets van de uitzending. Uiteraard is de wedstrijd ook live te volgen via het Twitter account van FC Eindhoven.