Rossen gaat FC Eindhoven verlaten

Bedankt voor alles Ivo!

Ivo Rossen gaat FC Eindhoven verlaten voor een uitdaging bij een andere club. De huidig assistent-trainer kwam als speler 123 wedstrijden keer in actie voor de Blauw-Witten en sloot zijn voetbalcarrière af aan de Aalsterweg. Vervolgens ging de Nijmegenaar onder andere aan de slag als jeugdtrainer bij de FCE Randstad Academy alvorens hij in de zomer van 2019 aansloot bij de staf van het eerste elftal.

Technisch manager Marc Scheepers: “We vinden het heel jammer dat Ivo ons gaat verlaten. We zien veel potentie in hem als trainer, maar uiteraard ben ik blij voor hem met deze mooie stap!”

Ivo Rossen gaat FC Eindhoven verlaten: “Ik heb meer dan tien jaar als speler en trainer bij deze mooie club doorgebracht. FC Eindhoven is mijn club geworden, maar deze kans wil ik met beide handen aangrijpen. Graag bedank ik iedereen die betrokken is bij FC Eindhoven en ik hoop hier nog eens ooit terug te keren!”

FC Eindhoven bedankt Ivo voor zijn inzet en passie de afgelopen jaren en wenst hem heel veel succes in de toekomst!