Segers keert terug als keeperstrainer

Welcome back Hans!

FC Eindhoven heeft in Hans Segers (59) de nieuwe keeperstrainer voor het eerste elftal gevonden. De man uit Eindhoven heeft zich voor twee jaar verbonden aan de Blauw-Witten.

Segers is geen onbekende aan de Aalsterweg, als keeperstrainer was hij al eens actief bij FC Eindhoven. Tussen 2014 en 2017 maakte de oud-doelman van onder andere PSV, Nottingham Forest en Tottenham Hotspur al onderdeel uit van de technische staf van de Blauw-Witten. Segers komt over van ADO Den Haag waar hij het afgelopen seizoen als keeperstrainer actief was. Daarvoor was Segers keeperstrainer voor de Australische Voetbalbond, RKC Waalwijk, Fulham FC, PSV en Tottenham Hotspur.

“Met Hans hebben we een ervaren en bovenal professionele keeperstrainer aan ons weten te binden”, zegt Technisch Manager Marc Scheepers. “Hans kent de club goed en heeft in het verleden mooie successen met de club beleefd.”

Welcome back Hans!