Seizoenkaarten af te halen bij stadion

Op dinsdag-, woensdag- en donderdagavond is het secretariaat extra geopend, namelijk tot 19.00 uur.

Na de mooie overwinning op Jong FC Utrecht bij de seizoensopening speelt FC Eindhoven aankomende zaterdag de eerste thuiswedstrijd in het Jan Louwers Stadion. Na precies een half jaar wordt er weer een officiële wedstrijd afgewerkt aan de Aalsterweg, Telstar is de ploeg die op bezoek komt. De seizoenkaarten zijn klaar en kunnen worden opgehaald bij het secretariaat!

Twee weken geleden hebben seizoenkaarthouders massaal de vragenlijst ingevuld. Op basis van deze informatie en de 1,5 meter eis, is een indeling gemaakt. Alle seizoenkaarthouders hebben een plaats in het stadion toegewezen gekregen op vak B t/m vak K. Deze toegewezen plaats kan in een ander vak zijn. Er is zoveel mogelijk rekening gehouden met de wensen zoals naar voren gebracht in de enquête. We vragen eenieder om plaats te nemen op deze toegewezen plaats!

De seizoenkaarten zijn klaar en kunnen worden afgehaald bij het secretariaat binnen de openingstijden (elke werkdag van 09.00 uur tot 17.00 uur). Meld je direct aan het raam rechts van de hoofdingang! Op dinsdag-, woensdag- en donderdagavond is het secretariaat extra geopend voor het afhalen van de seizoenkaart, namelijk tot 19.00 uur.

Seizoenkaarthouders die gekozen hebben voor de ‘Blauw-Witte bezorgservice’ of ‘Club1909’ ontvangen deze week bericht over de bezorging van de seizoenkaart. Seizoenkaarthouders die de seizoenkaart via de post ontvangen, krijgen de seizoenkaart deze week in de bus. Businessclub-leden hebben via de app en mail bericht gehad over de ticketaanvraag procedure voor de aankomende wedstrijden.

We zien iedereen graag op 5 september weer in het Jan Louwers Stadion!