Testen voor toegang

Je mag weer naar het Jan Louwers Stadion om bij een wedstrijd van de Blauw-Witten te zijn! En nu? Om de wedstrijd te mogen bezoeken is het noodzakelijk om een negatieve testuitslag te hebben. Hoe je dit doet, vind je hieronder in 6 stappen:

1. MAAK EEN TESTAFSPRAAK
Het maken van een testafspraak doe je via www.testenvoortoegang.nl. Je kan zelf een testlocatie en tijdstip kiezen (kies bij activiteit “sport kijken”).

Let op! Zorg ervoor dat je maximaal 40 uur voor de start van de wedstrijd bent getest. Plan je testafspraak zo snel mogelijk.

2. TESTDAG
Zorg dat je op tijd bent op de testlocatie en je een geldig legitimatiebewijs en de bevestiging van je testafspraak (geprint of op je telefoon) bij je hebt.

3. TESTUITSLAG
Na het testen ontvang je binnen maximaal een uur een e-mail met de uitslag. Als je positief getest bent, wordt er telefonisch contact met je opgenomen door iemand van de GGD.

Let op! Alleen met een negatieve testuitslag via Testen
voor Toegang kan je naar de wedstrijd.

4. DOWNLOAD DE CORONACHECK-APP
Met de CoronaCheck-app maak je van je negatieve testuitslag een geldig testbewijs voor toegang tot de wedstrijd. Je vindt de app in de App Store of de Google Play Store.

5. MAAK EEN TESTBEWIJS
Het testbewijs maak je in de CoronaCheck-app. In de e-mail met jouw testuitslag staat een code. Vul deze code in en de app maakt er een QR-code van. De QR-code is jouw testbewijs.

6. WEDSTRIJDDAG
Heb je je toegangskaart, je negatieve testuitslag (QR-code in de CoronaCheck-app) en legitimatie? Bij de ingang van het Jan Louwers Stadion wordt je QR-code en toegangskaart gescand en je legitimatie gecontroleerd. Houd je aan de coronamaatregelen die gelden in en om het stadion.

Vragen over de toegangstest?
Kijk dan bij de meest gestelde vragen op www.testenvoortoegang.nl.
Vragen over de CoronaCheck-app?
Kijk dan op www.coronacheck.nl of neem contact op met de helpdesk via
0800-1421 of stuur een e-mail naar helpdesk@coronacheck.nl.
Vragen over de wedstrijd?
Voor vragen over je toegangskaart, tijdslot, etc. neem je contact op met
FC Eindhoven.