Ticketinformatie FC Eindhoven – FC Den Bosch

Seizoenkaarthouders en Business Club leden kunnen vanaf nu een gratis toegangsbewijs aanvragen voor FC Eindhoven – FC Den Bosch. Er is geen losse kaartverkoop. Deze wedstrijd valt onder een pilot van de overheid met bezoekers bij voetbalwedstrijden in het betaald voetbal. Er mogen 450 bezoekers aanwezig zijn in het Jan Louwers Stadion.

Om aanwezig te kunnen zijn bij FC Eindhoven – FC Den Bosch moet iedere bezoeker binnen 40 uur voor aanvang van de wedstrijd negatief getest zijn op COVID-19. De sneltest is gratis. Dat geldt ook voor reeds gevaccineerde personen! Kinderen onder 12 jaar mogen wel ongetest naar binnen. Bij de entree van het stadion wordt bezoekers gevraagd naar een geldig toegangsbewijs, geldig legitimatiebewijs en een negatieve sneltest uitslag via de CoronaCheck-app. Het stappenplan voor de sneltesten vind je hier.

Supportersvakken

Voor seizoenkaarthouders zijn 350 plaatsen beschikbaar op 30 april. Alle seizoenkaarthouders krijgen de mogelijkheid om een ticket te bemachtigen. Hier geldt vol = vol! Aangezien er een beperkte bezetting mogelijk is zijn de vakken D t/m I geopend. Voor deze wedstrijd is de vaste stoelindeling zoals op de seizoenkaart vermeld niet van toepassing. Iedere bezoeker krijgt een willekeurige stoel aangewezen, wel is het mogelijk een voorkeur aan te geven voor het vak. Ook personen uit eenzelfde huishouden zitten 1,5 meter uit elkaar.

Business Club leden

Ook Business Club leden zijn van harte welkom in het Jan Louwers Stadion op 30 april! Er zijn 100 business seats beschikbaar voor deze wedstrijd. Zie de FCE Connect app voor meer informatie.

Wij begrijpen dat er vragen ontstaan over deze aanvraag- en testprocedure. Voor vragen en/of opmerkingen kunt u contact opnemen met onze ticketing afdeling door te bellen met 040 211 29 67 of een mail te sturen naar ticketing@fc-eindhoven.nl.

Informatie over het stadionbezoek volgt.