Ticketverkoop FC Eindhoven – FC Dordrecht

Let op: gewijzigde aanvangstijd: 16.00 uur

Op zaterdag 13 november om 16:00 uur (Let op: gewijzigde aanvangstijd!) ontvangen de Blauw-Witten FC Dordrecht in eigen huis. Ben jij er bij om FC Eindhoven te steunen? Bestel dan nu je kaartje online! Ook is het mogelijk om kaarten te kopen bij het secretariaat van FC Eindhoven, dit kan tot 12 november 16:00 uur.

Corona Check
Naast een geldig toegangsbewijs dien je, aan de hand van de huidige maatregelen, ook een QR-code te tonen voor de Corona Check. Deze QR-code kun je verkrijgen via www.coronacheck.nl nadat je volledig gevaccineerd bent of een negatieve testuitslag hebt. Ben je nog niet volledig gevaccineerd? Dan dien je dus via www.testenvoortoegang.nl een gratis sneltest te doen binnen 24 uur voor aanvang van de wedstrijd.

Vragen over de toegangstest?
Kijk dan bij de meest gestelde vragen op www.testenvoortoegang.nl.
Vragen over de CoronaCheck-app?
Kijk dan op www.coronacheck.nl of neem contact op met de helpdesk via
0800-1421 of stuur een e-mail naar helpdesk@coronacheck.nl.
Vragen over de wedstrijd?
Voor vragen over je toegangskaart, horeca, seizoenkaarten, etc. neem je contact op met FC Eindhoven.