Ticketverkoop FC Eindhoven – Jong Ajax

De Blauw-Witten krijgen op 22 oktober bezoek van Jong Ajax in het Jan Louwers Stadion. Ben jij erbij om onze Blauw-Witten te steunen en de ongeslagen status in eigen huis te verdedigen? Bestel je kaarten nu online! Ook is het mogelijk om kaarten bij het secretariaat te kopen tot vrijdag 16.00 uur!

Corona Check
Naast een geldig toegangsbewijs dien je ook een QR-code te tonen voor de Corona Check. Deze QR-code kun je verkrijgen via www.coronacheck.nl nadat je volledig gevaccineerd bent of een negatieve testuitslag hebt. Ben je nog niet volledig gevaccineerd? Dan dien je dus via www.testenvoortoegang.nl een gratis sneltest te doen binnen 24 uur voor aanvang van de wedstrijd.

Vragen over de toegangstest?
Kijk dan bij de meest gestelde vragen op www.testenvoortoegang.nl.
Vragen over de CoronaCheck-app?
Kijk dan op www.coronacheck.nl of neem contact op met de helpdesk via
0800-1421 of stuur een e-mail naar helpdesk@coronacheck.nl.
Vragen over de wedstrijd?
Voor vragen over je toegangskaart, horeca, seizoenkaarten, etc. neem je contact op met FC Eindhoven.