Ticketverkoop FC Eindhoven – Lierse Kempenzonen gestart

Vrijdag 30 juli staat de oefenwedstrijd tegen Lierse Kempenzonen op het programma in het Jan Louwers Stadion. De wedstrijd is toegankelijk voor supporters en wordt afgetrapt om 19.00 uur. Toegang is gratis voor seizoenkaarthouders 21-22, reguliere tickets kosten €5,-.

De Business Club zal geopend zijn voor bezoekers (vakken N, O & P in de ticketshop). Seizoenkaarthouders 21-22 kunnen één gratis ticket aanvragen, deze korting wordt bij de bestelling verrekend. Nog geen seizoenkaart 21-22? Klik hier voor de mogelijkheden.

Stadionbezoek en richtlijnen
Het stadion opent om 18.00 uur, de Business Club is via ingang 2 bereikbaar (zie plattegrond onder dit bericht). We vragen eenieder de 1,5 meter afstand te bewaren voor, tijdens en na de wedstrijd. In de Business Club is de horeca geopend, in vergelijking met vorig seizoen is er een prijsverhoging van €0,20 doorgevoerd vanaf het seizoen 2021-2022. Het stadion sluit een half uur na de wedstrijd.

Voor vragen en/of opmerkingen kunt u contact opnemen met onze ticketing afdeling door te bellen met 040 211 29 67 of een mail te sturen naar ticketing@fc-eindhoven.nl.

Ben jij er volgend seizoen ook bij? Bestel of verleng je seizoenkaart nu via www.fc-eindhoven.nl/seizoenkaart!