Ticketverkoop tweede ronde van start voor seizoenkaarthouders

De verkoop voor niet-seizoenkaarthouders start maandagochtend

Wat een avond was het in het Jan Louwers Stadion! De ploeg van Rob Penders versloeg De Graafschap en gaat door naar de tweede ronde in de Keuken Kampioen Play-Offs. Seizoenkaarthouders van FC Eindhoven krijgen voorrang en kunnen vanaf nu max. drie kaarten p.p. aanschaffen. De verkoop voor niet-seizoenkaarthouders start maandagochtend om 10.00 uur.

In deze tweede ronde treffen de Blauwwitten ADO Den Haag, de Hagenezen schakelden NAC Breda uit in de eerste ronde. Dinsdag 17 mei volgt eerst een uitwedstrijd in Den Haag, zaterdag 21 mei speelt FCE om 16.30 uur de return in eigen huis.

AwayDay: Den Haag
Steun onze Blauwwitten ook tijdens de heenwedstrijd in de tweede ronde. De voorverkoop voor de uitwedstrijd is van start. Let op: vol = vol! Ga naar www.fceuitkaarten.nl en zorg dat je erbij bent!

Bestel je seizoenkaart 22-23 voor de tweede ronde van de Play-Offs!
Bestel nu jouw seizoenkaart 22-23 vóór de tweede ronde van de Play-Offs en verzeker jezelf van het Keuken Kampioen Divisie tarief! Daarnaast bezoek je de eerste thuiswedstrijd in de Play-Offs gratis. Blauwwitters die een seizoenkaart 22-23 aangeschaft hebben na de eerste ronde ontvangen begin volgende week een e-ticket voor deze wedstrijd. Heb je nog geen seizoenkaart 22-23? Bestel die dan voor vrijdag 12.00 uur en verzeker jezelf van een plaats in het Jan Louwers Stadion tijdens de Play-Offs én het seizoen 22-23! Ook hier geldt, vol = vol!