Valentino Vermeulen tekent eerste profcontract

Valentino Vermeulen heeft zijn handtekening gezet onder zijn eerste profcontract bij FC Eindhoven. Vorig jaar sloot Vermeulen na de voorbereiding aan bij het eerste elftal vanuit de FCE Randstad Academy. De verdediger heeft getekend voor 1 jaar met een optie voor een extra seizoen.

In 2017 kwam Vermeulen over van de jeugdopleiding van Willem II en sloot hij aan bij de O19 van FC Eindhoven. Dit seizoen maakte hij zijn debuut in de openingswedstrijd in het gewonnen duel uit tegen N.E.C. Nijmegen. De verdediger kwam dit seizoen 14 keer in actie waarvan negen keer als basisspeler.

“Valentino heeft de afgelopen jaren een mooie ontwikkeling doorgemaakt”, zegt technisch manager Marc Scheepers. “Valentino is een jongen die altijd 100% inzet levert in zowel wedstrijden als op trainingen. Weer een talentvolle speler die de stap maakt van onze jeugdopleiding naar het eerste elftal!”