Wedstrijdinformatie FC Eindhoven – Telstar

Vanmiddag is het zover, na 183 dagen staat er weer een competitiewedstrijd op het programma in het Jan Louwers Stadion. Om 16.30 uur trappen FC Eindhoven en Telstar speelronde 2 van de Keuken Kampioen Divisie af. In dit bericht lees je alles wat je moet weten over het wedstrijdbezoek.

Alle seizoenkaarthouders hebben een plaats in het stadion toegewezen gekregen op vak B t/m vak K. Deze toegewezen plaats kan in een ander vak zijn. Er is zoveel mogelijk rekening gehouden met de wensen zoals naar voren gebracht in de enquête. We vragen eenieder om plaats te nemen op deze toegewezen plaats met een sticker! Alle seizoenkaarthouders kunnen alle competitiewedstrijden bezoeken. Businessclub-leden die een ticket hebben aangevraagd ontvangen via de mail een E-ticket. Er is geen losse verkoop bij het stadion en online. De FC Eindhoven Fanstore is geopend en bij vak D is een extra verkooppunt.

Kom op de fiets of met het OV!

Op zaterdagmiddag is het druk in de Genneper Parken door verschillende (sport)activiteiten. Om deze reden vragen we iedereen zoveel mogelijk met de fiets of te voet naar het stadion te komen indien mogelijk. Daarnaast is het ook dit seizoen mogelijk om op vertoon van de seizoenkaart gratis met de bus naar het stadion te komen.

In- en uitgangen

De stadionpoorten (evenals de Jupiler Lounge) openen om 15.30 uur. Let op! Er zijn meer ingangen open om rijen en drukte bij de toegang te verminderen bij de publiekstribune. Bezoekers op vak B en C kunnen binnen via ingang 6, ingang 7 is geopend voor de bezoekers van vak D t/m J. Bezoekers van vak M & K kunnen het stadion betreden via ingang 9 bij het uitvak. Businessclub leden worden ontvangen bij de reguliere business ingang 2. Zie onderstaande plattegrond van het Jan Louwers Stadion.

Na de wedstrijd vragen wij eenieder te blijven zitten en op aanwijzing van de stewards en omroeper het stadion vak voor vak te verlaten. Voor de vakken D t/m M is dat uitgang 8. Voor de bezoekers op vak B en C is dat uitgang 6.

Tekst loopt door onder de afbeelding

Horeca geopend

In samenwerking met horecapartner YveY zullen alle horecapunten geopend zijn. Zoals eerder gecommuniceerd is er een nieuw digitaal betaalsysteem geïntroduceerd in heel het stadion. Dit is een duaal systeem waarmee met een FC Eindhoven betaalkaart en pin betaald kan worden. Consumptiemunten of -bonnen van afgelopen seizoen zijn de maand september nog in te leveren (drie thuiswedstrijden) bij de wissel automaten. In Café 1909 en in de Jupiler Lounge is het mogelijk om consumptiemunten of -bonnen in te wisselen.

RIVM-richtlijnen

Bij binnenkomst zal er een gezondheidscheck plaatsvinden; geheel conform de richtlijnen van het RIVM. De club vraagt bezoekers om onderstaande maatregelen goed in acht te nemen voorafgaand, gedurende en na afloop van het stadionbezoek:

• Houd te allen tijde 1,5 meter afstand van elkaar;
  • Bij binnenkomst wordt je een aantal gezondheidsvragen gesteld door stewards;
  • Volg te allen tijde aanwijzingen van de stewards op;
  • Neem enkel en alleen plaats op de stoelen met een sticker;
  • Vanaf dit seizoen geldt een rookverbod voor het gehele Jan Louwers Stadion;
  • Je verlaat het stadion na afloop van de wedstrijd op aanwijzing van de stewards.

Graag zien we jullie vanmiddag in het Jan Louwers Stadion voor de wedstrijd tegen Telstar. Samen gaan we voor de drie punten!