Wedstrijdinformatie: FC Eindhoven – TOP Oss

Alles wat je moet weten over dit speciale affiche!

Vanavond is het zover! FC Eindhoven speelt dan in een vol Jan Louwers Stadion tegen TOP Oss. In dit bericht lees je de belangrijkste bezoekersinformatie voor de wedstrijd.

Kom op tijd naar het stadion!
Het wordt druk aan de Aalsterweg dus kom op tijd naar het stadion zodat je geen minuut van de wedstrijd mist! Het supportershome en Café 1909 openen om 18.30 uur. Vanaf 19.00 uur zal DJ Yorden de muzikale warming-up verzorgen bij Café 1909. Na afloop wordt de avond afgesloten in Café 1909 met Lars Brans!

Bereikbaarheid
Kom je met de auto naar het stadion? Houd dan rekening met grote drukte rondom het Jan Louwers Stadion. Gratis parkeren is mogelijk op de parkeerplaatsen in de Genneper Parken. Het is ook mogelijk om met het openbaar vervoer naar het stadion te komen. Op vertoon van je seizoenkaart van FC Eindhoven kun je gratis reizen.

E-tickets
In bezit van een e-ticket? Houdt dit ticket en je legitimatiebewijs gereed bij de toegangscontrole zodat dit soepel en snel verloopt. Het is niet nodig om je e-ticket uit te printen, deze kunnen ook gescand worden via de telefoon.

FCE Fanstore kortingsactie
In de online FC Eindhoven Fanstore is een speciale korting geldig. Diverse teamkleding items zijn in de aanbieding waaronder het uitshirt en trainingskleding. Alleen artikelen die op voorraad zijn vallen onder deze actie! OP=OP!

De FC Eindhoven Fanstore opent vrijdag om 19.00 uur. Daar zijn vrijdag 6 maart alle FC Eindhoven sjaals, caps en mutsen tijdelijk €10,- . De fanstore is te vinden bij de supportersingang van het Jan Louwers Stadion!

De laatste tickets voor vak K zijn verkrijgbaar via www.fc-eindhoven.nl/tickets!