FC Eindhoven Futsal op jacht naar de landstitel

Steun FCE in de halve finale!

FC Eindhoven Futsal is begonnen aan de play-offs om de landstitel in het zaalvoetbal. In de halve finale stuit de ploeg van Jan Vogels op asv LEBO uit Amsterdam. De eerste wedstrijd in de hoofdstad werd met 4-5 gewonnen en dus kunnen de Blauwwitten vrijdag in eigen huis de finale bereiken.

De kaartverkoop voor het duel met de Amsterdammers lopen via de online ticketshop van FC Eindhoven. Alle kaarten kosten €10,- en zijn ‘Free Seating’. Dat betekent dat je vrij bent om zelf een plek te kiezen op de tribune in het desbetreffende vak.

Voor iedereen met een seizoenkaart van FC Eindhoven (BVO) is er een speciale actie. Log in met je account en krijg 50% korting op je tickets voor de Futsal!

LET OP! Seizoenkaarten voor de Futsal zijn NIET geldig. Iedereen heeft een eticket nodig. In bezit van een seizoenkaart voor de Futsal? Stuur een mail naar commercie@fc-eindhoven.nl en dan krijg je een wedstrijd ticket opgestuurd.