Saadouni vanaf volgend seizoen nieuwe hoofdcoach FCE Futsal

Jan Vogels blijft binnen FCE betrokken op technische zaken

FC Eindhoven Futsal kondigt met trots aan dat Oualid Saadouni de komende seizoenen de nieuwe hoofdcoach van FC Eindhoven zal zijn.

Na een succesvol vorig seizoen waarin Saadouni met het team de dubbel won, nam hij bewust een jaar rust van het futsal. De veelvoudig international die 12,5 jaar ons Blauw-Wit met verve heeft verdedigd zal coach Jan Vogels na dit seizoen opvolgen.

De benoeming van Saadouni volgt op het besluit van huidig coach Jan Vogels om na 8 seizoenen zijn taken neer te leggen als coach en door te groeien binnen de organisatie van de club. Vogels was de afgelopen jaren al medeverantwoordelijk voor technische zaken en zal vanaf volgend seizoen diverse taken en verantwoordelijkheden van algemeen directeur Anil Badloe overnemen.

De aanstelling van een opvolger is geslaagd met het binnenhalen van Saadouni.

Jan Vogels is vol lof over zijn opvolger: “๐˜–๐˜ถ๐˜ข๐˜ญ๐˜ช๐˜ฅ ๐˜ธ๐˜ข๐˜ด ๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ป๐˜ฆ ๐˜ต๐˜ฐ๐˜ฑ๐˜ฑ๐˜ณ๐˜ช๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ช๐˜ต๐˜ฆ๐˜ช๐˜ต ๐˜ป๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ณ๐˜ข ๐˜ธ๐˜ฆ ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ด๐˜ญ๐˜ฐ๐˜ต๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฅ๐˜ข๐˜ต ๐˜ช๐˜ฌ ๐˜ป๐˜ฐ๐˜ถ ๐˜ฅ๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ณ๐˜จ๐˜ณ๐˜ฐ๐˜ฆ๐˜ช๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฃ๐˜ช๐˜ฏ๐˜ฏ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ฐ๐˜ณ๐˜จ๐˜ข๐˜ฏ๐˜ช๐˜ด๐˜ข๐˜ต๐˜ช๐˜ฆ. ๐˜Œ๐˜ค๐˜ฉ๐˜ต ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ค๐˜ญ๐˜ถ๐˜ฃ๐˜ช๐˜ค๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ฏ ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ต ๐˜ป๐˜ช๐˜ซ๐˜ฏ ๐˜ต๐˜ข๐˜ค๐˜ต๐˜ช๐˜ด๐˜ค๐˜ฉ ๐˜ช๐˜ฏ๐˜ป๐˜ช๐˜ค๐˜ฉ๐˜ต ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฏ๐˜ข๐˜ต๐˜ถ๐˜ถ๐˜ณ๐˜ญ๐˜ช๐˜ซ๐˜ฌ๐˜ฆ ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ช๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ด๐˜ค๐˜ฉ๐˜ข๐˜ฑ ๐˜ป๐˜ช๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ธ๐˜ฆ ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ต๐˜ฐ๐˜ฑ๐˜ต๐˜ณ๐˜ข๐˜ช๐˜ฏ๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ช๐˜ฏ ๐˜ฑ๐˜ฐ๐˜ต๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ต๐˜ช๐˜ฆโ€™โ€™.

Na vruchtbare gesprekken met Saadouni is de voormalige aanvoerder overtuigd om terug te keren naar zijn vertrouwde club: “๐˜‹๐˜ฆ ๐˜ค๐˜ช๐˜ณ๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ญ ๐˜ช๐˜ด ๐˜ณ๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ฅ. ๐˜ˆ๐˜ญ๐˜ด ๐˜ต๐˜ณ๐˜ข๐˜ช๐˜ฏ๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ฉ๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ฑ ๐˜ช๐˜ฌ ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ป๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ง๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ด๐˜ถ๐˜ค๐˜ค๐˜ฆ๐˜ด๐˜ด๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ต๐˜ฆ ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ฉ๐˜ข๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฅ๐˜ช๐˜ฆ ๐˜ช๐˜ฌ ๐˜ฉ๐˜ช๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ข๐˜ญ๐˜ด ๐˜ด๐˜ฑ๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ฃ ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ท๐˜ข๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ฏ. ๐˜๐˜ฌ ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฃ๐˜ญ๐˜ช๐˜ซ ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ต ๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ต ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ต๐˜ณ๐˜ฐ๐˜ถ๐˜ธ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฅ๐˜ข๐˜ต ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ค๐˜ญ๐˜ถ๐˜ฃ ๐˜ช๐˜ฏ ๐˜ฎ๐˜ช๐˜ซ ๐˜ด๐˜ต๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ต ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฌ๐˜ช๐˜ซ๐˜ฌ ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฏ๐˜ข๐˜ข๐˜ณ ๐˜ถ๐˜ช๐˜ต ๐˜ฐ๐˜ฎ ๐˜ข๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ด๐˜ญ๐˜ข๐˜จ ๐˜ต๐˜ฆ ๐˜จ๐˜ข๐˜ข๐˜ฏ.”

Met de aanstelling van Oualid Saadouni als nieuwe hoofdcoach ziet FC Eindhoven Futsal de toekomst vol vertrouwen tegemoet en kijkt de club uit naar een succesvolle samenwerking.