Werkzaamheden aan de Aalsterweg

Vanaf vrijdag 6 september 21.00 uur tot uiterlijk maandagochtend 9 september 6.00 uur is de Aalsterweg voor een deel helemaal afgesloten voor autoverkeer. Tussen de Stappendijk en de Theo Koomenlaan wordt dit weekend onderhoud uitgevoerd. Het verkeer wordt omgeleid via de Leenderweg.

Vrijdag 6 en zaterdag 7 september: NK Koninklijke Nederlandse Politiehond Vereniging
Bezoekers en deelnemers aan de nationale kampioenschappen van de Koninklijke Nederlandse Politiehond Vereniging (KNPV), dat gehouden wordt in het Jan Louwers Stadion, kunnen hiervan hinder ondervinden

Vrijdag 6 september: FC Eindhoven Futsal – Futsal Apeldoorn
Bezoekers van de zaalvoetbalwedstrijd FC Eindhoven Futsal – Futsal Apeldoorn, die gehouden wordt in het Indoor Sportcentrum Zuid, zullen na afloop rekening moeten houden met extra verkeershinder

Zaterdag 7 september: FC Eindhoven Randstad Academy
Bij de FC Eindhoven Randstad Academy staan drie thuiswedstrijden gepland. Vanwege de nationale kampioenschappen van de Koninklijke Nederlandse Politiehond Vereniging (KNPV) worden deze niet in het Jan Louwers Stadion gespeeld.
De wedstrijden FC Eindhoven O13-2 – SV Valkenswaard O13 en FC Eindhoven O17 – SV Valkenswaard O17 worden gespeeld op Sportpark De Genneperparken aan de Velddoornweg.
Het duel tussen FC Eindhoven O13 en vv DBS O13 wordt gespeeld bij v vDBS (Sportpark Meerhoven, Het Schaapsdijk 109 in Eindhoven)

Zondag 8 september: Helmond Sport – FC Eindhoven
Supporters die aankomende zondag meegaan naar Helmond kunnen hieraan hinder ondervinden. De bus vertrekt gewoon vanaf de Fontys Sporthogeschool. Café 1909 opent om 09.30 uur!

Klik voor meer informatie hier!