Wedstrijduitslagen 6 november

Afgelopen weekend kwamen alle academyteams wederom in actie. Hoe is het deze ploegen vergaan? Dat lees je in deze wekelijks terugkerende rubriek, waarin we terugkijken op de resultaten van het afgelopen weekend.

FCE O12 verliest in Venlo
Voor de O12 van FC Eindhoven stond het duel met de O13 van VVV op het programma. Het bleek een lastige middag te gaan worden voor de ploeg uit Eindhoven tegen de jaar oudere ploeg uit Venlo. Mede hierdoor was de thuisploeg de betere partij en wisten zij uiteindelijk zeven keer te scoren. De wedstrijd eindigde 7-0 in het voordeel van VVV.

Ruime overwinning voor FCE O13
Om kwart voor tien stond het duel met Fortuna Sittard op het programma voor de O13 van FC Eindhoven. Het was Navy Lamey die voor de 1-0 zorgde op aangeven van Dylano Noijen. Diezelfde Navy was de aangever bij de 2-0 die werd binnengeschoten door Kane Bodeutsch. Mohammed Allahjabou zorgde voor de 3-0 en Ravion Kortijn zette met zijn doelpunt de eindstand op het scorebord. Het werd 4-0 voor de Eindhovenaren.

FCE O14 pakt drie punten
Ook voor de O14 van FC Eindhoven stond het duel met de ploeg uit Sittard op het programma. Om elf uur werd er afgetrapt tegen Fortuna in Sittard. De ploeg uit Eindhoven was de betere partij en wist tweemaal te scoren. De 0-1 werd gescoord door Krein Stekhuizen. Het was Jens Elbers die met zijn doelpunt de eindstand bepaalde op 0-2 in het voordeel van de Eindhovenaren.

Derde zege op rij voor FCE O15
FC Eindhoven O15 ging afgelopen zaterdag op bezoek bij de O15 van DSO. Aan de kant van Eindhoven was Hamza El Arnouki de gevierde man, hij nam twee doelpunten voor zijn rekening. Thijs Muller wist ook te scoren en zorgde voor het derde doelpunt aan de kant van FC Eindhoven. De eindstand werd bepaald door een doelpunt van de thuisploeg. De wedstrijd eindigde in 1-3 voor de Eindhovenaren.

FCE O16 pakt drie punten
Voor de O16 van FC Eindhoven stond de uitwedstrijd tegen Alexandria’66 op het programma. Het was een erg spannende wedstrijd, maar nog voor rust werd de wedstrijd beslist. Het was Evan Driessen die op aangeven van Milan van Grunsven voor het enige doelpunt van de wedstrijd zorgde. De O16 nam hierdoor de drie punten mee naar Eindhoven.

FCE O17 speelt gelijk in slotfase
Het was een spannende wedstrijd tussen de O17 van FC Eindhoven en Alexandria’66. Om kwart voor twee werd er afgetrapt tussen deze ploegen in het Jan Louwers Stadion. De wedstrijd bleef lang in evenwicht, totdat de uitploeg in de 88e minuut de 0-1 maakte. Dit was echter niet de eindstand, het was Justin Figaroa die de 1-1 voor zijn rekening nam in de blessuretijd van de tweede helft. De wedstrijd eindigde in 1-1 gelijkspel.

FCE O18 verliest in eigen huis
Het beloofde een lastige middag te worden voor de Eindhovenaren in eigen huis tegen de nummer één FC Den Bosch. Toch was het Eindhoven die in de eerste helft het spel maakte. Al in minuut drie lag het eerst doelpunt erin aan de kant van Eindhoven, het was Kwint Erkelens die de thuisploeg op 1-0 schoot. Ook in de tweede helft begon de O18 van FC Eindhoven sterker. Weer drie minuten na het fluitsignaal was het Mahan Yarahmadi die de 2-0 voor zijn rekening nam op aangeven van Kwint Erkelens. Toch lukte het Eindhoven niet om de voorsprong vast te houden. Den Bosch wist nog driemaal het net te vinden en pakte daarmee de overwinning. De wedstrijd eindigde in 2-3 in het voordeel van de uitploeg.

FCE O21 verliest opnieuw
De O21 van FC Eindhoven verloor de afgelopen twee wedstrijden op rij en wilde afgelopen zaterdag tegen De Treffers het tij keren. Het was FC Eindhoven dat het spel maakte in de eerste helft en zelfs op voorsprong kwam door een doelpunt van Joey van Casand. Eindhoven wist de voorsprong niet vast te houden en moest tweemaal incasseren. De wedstrijd eindigde in het voordeel van De Treffers, het werd 1-2.