Bazelmans AV en FCE verlengen partnership

Bazelmans AV en FCE zijn al jarenlang partners en verlengen tot en met juni 2026.

Günther Peeters: “Met trouwe partners zoals Bazelmans slagen we er in om als FC Eindhoven op alle vlakken steeds verder te blijven professionaliseren en onze sponsoren en supporters een nog betere klantenbeleving aan te bieden bij wedstrijden of business meetings!”

Bazelmans AV is onze partner op het gebied van Audio Visuele apparatuur (licht, beeld en geluid). Naast het verlengen van het partnership hebben we recentelijk het geluid in ons stadion vervangen en aangepast aan de nieuwste eisen des tijds. De tribunes trillen nu op de perfecte frequentie bij elk juichmoment, zodat wij nog beter onze doelpunten kunnen vieren en we ons nieuws letterlijk van de daken kunnen schreeuwen. Alsof dat nog niet genoeg is, hebben we ook een spiksplinternieuwe DJ booth en een verfrissend geluid in de business club, zodat jullie meetings net zo dynamisch zijn als het spel op het hoogste voetbalniveau.

Bazelmans AV laat de stem van FCE niet alleen bij de wedstrijden horen, maar ook bij ons jaarlijkse gala. Samen zorgen we voor een evenement dat klinkt als nooit tevoren.

Dankjewel Bazelmans AV en Wiljan Bazelmans voor het vertrouwen in ons en wij kijken uit naar nog veel mooie jaren samen.

“Wij zijn vereerd met de partnership tussen Bazelmans AV en FC Eindhoven. Dank aan FC Eindhoven voor het vertrouwen. Samen zullen we schitterende momenten creëren en een blijvende impact hebben”. Wiljan Bazelmans.