Beekmans maakt comeback als assistent-trainer

Welkom terug Paul!

Paul Beekmans voegt zich als assistent-trainer bij de technische staf van FC Eindhoven. De geboren Vughtenaar heeft voor twee seizoenen getekend aan de Aalsterweg.

Beekmans kent een verleden bij FC Eindhoven, zo kwam hij tussen 2013 en 2015 als speler 52 keer uit voor de Blauw-Witten. Verder was Beekmans als speler actief voor FC Den Bosch, SC Cambuur, Gold Coast United (Australië) en Almere City FC. In het seizoen 2015-2016 sloot Beekmans zijn voetbalcarrière af bij FC Den Bosch en zette bij die club zijn eerste stappen als (jeugd)trainer. De afgelopen jaren was de 39-jarige actief als assistent-trainer van het eerste elftal en voor de jeugdopleiding van FC Den Bosch.

Technisch Manager Marc Scheepers: “Paul is een oude bekende van FC Eindhoven en heeft bij FC Den Bosch de afgelopen jaren zijn strepen verdiend als jeugd- en assistent-trainer. Ik ben blij dat we hem hebben toe kunnen voegen aan onze technische staf!”

Welkom terug Paul!