Bertrams nieuwe doelman FC Eindhoven

Welkom bij de Blauw-Witten Nigel!

Nigel Bertrams is de nieuwe doelman van FC Eindhoven. De geboren Bestenaar komt transfervrij over van PEC Zwolle en heeft voor één jaar met een optie voor een extra seizoen getekend.

Bertrams is afkomstig van RKVV Best-Vooruit en doorliep een groot deel van de jeugdopleiding van stadsgenoot PSV. Bij de Rood-Witten maakte de goalie zijn debuut in het betaalde voetbal. Vervolgens keepte Bertrams voor Willem II, NAC Breda, FC Nordsjaelland (Denemarken), De Graafschap, MVV, FC Groningen en dus PEC Zwolle.

Technisch Manager Marc Scheepers over de nieuwe aanwinst: “Nigel is een doelman met veel ervaring in onder andere de Eredivisie. Daarnaast past Nigel goed bij onze club vanwege zijn regionale achtergrond. Ik ben blij dat we een doelman van zijn niveau aan onze club hebben kunnen binden!”

Welkom bij de Blauw-Witten Nigel!

Ben jij er bij in het nieuwe seizoen? Bestel hier je seizoenkaart!