Bezoekersinformatie FC Eindhoven – Roda JC

Herbruikbare bekers en werkzaamheden parkeerplaats

Voor de wedstrijd op maandag 6 november tegen Roda JC zijn een tweetal belangrijke mededelingen voor de bezoekers:

Herbruikbare bekers

Vanaf de wedstrijd tegen Roda JC op 6 november zal in het Jan Louwers Stadion gebruik gemaakt worden van herbruikbare bekers, zogenoemde ‘hard cups’. Voor zo’n hard cup betaal je éénmalig €2,- garantie. Deze €2,- is een supplement per beker bovenop de drankprijzen. Vervolgens kun je deze beker de hele avond hergebruiken.

Aan het einde van de drankconsumptie ontvang je een recycling token, die de waarde vertegenwoordigt van één herbruikbare beker. Kortom: bij een volgende wedstrijd kun je deze token inruilen voor een beker, waarna je enkel nog de drankprijs dient te betalen.

Werkzaamheden parkeerplaats Genneper Parken

Wegens werkzaamheden aan de parkeerplaats op de Genneper Parken kan deze minder makkelijk bereikbaar zijn. Aangeraden wordt om gebruik te maken van de (gratis) parkeerplaats onder het gebouw van Fontys of met het openbaar vervoer te komen. Naar verwachting zullen alle werkzaamheden 22 december 2023 gereed zijn. Dit is wel afhankelijk van onder andere het weer.