Contract Limouri opengebroken en verlengd tot medio 2026

“Ik ben de club super dankbaar voor deze kans”

Het contract van Farouq Limouri (20) is opengebroken en verlengd tot medio 2026. De talentvolle verdediger kwam afgelopen zomer over van Sparta en maakt in zijn eerste seizoen in Eindhoven een sterke indruk. Donderdagmiddag tekende de Rotterdammer zijn vernieuwde contract.

Farouq kwam tot nu toe 29 keer in actie voor de Blauwwitten waarvan 27 keer als basisspeler. “Ik kwam naar Eindhoven om minuten te maken en mezelf te ontwikkelen, dat ik bijna elke wedstrijd in de basis begin overtreft mijn verwachtingen. Ik ben de club super dankbaar voor deze kans”, aldus de verdediger. Die uit tegen Jong PSV zijn eerste doelpunt in het betaalde voetbal maakte.

“Farouq is snel aangehaakt aan ons niveau en stond er meteen”, zegt technisch manager Marc Scheepers. “Met zijn fysieke kracht en opbouwende kwaliteiten heeft hij een belangrijke rol in ons elftal. Dat hij nu al deze stappen weet te maken geeft ons veel vertrouwen voor de toekomst.”