Derby voor beperkt aantal toeschouwers

Op maandag 13 september staat de Derby tegen Helmond Sport op het programma. Vanwege extra opgelegde veiligheidsmaatregelen is losse kaartverkoop helaas niet mogelijk voor deze wedstrijd, seizoenkaarthouders van FCE kunnen één ticket bijkopen onder strikte voorwaarden.

Extra ticket seizoenkaarthouders
Voor seizoenkaarthouders is het dus mogelijk om een extra ticket naast de eigen seizoenkaart aan te schaffen voor FC Eindhoven – Helmond Sport. Dit kan tot vrijdag 10 september 17.00 uur bij het secretariaat van het Jan Louwers Stadion. Het secretariaat is extra geopend naast de reguliere openingstijden op woensdag 8 september tot 19.00 uur. Naast het tonen van de eigen ID-kaart én seizoenkaart moet ook de ‘gast’ van de seizoenkaarthouder zijn/haar ID-kaart tonen aan het loket. Voor deze wedstrijd gelden de reguliere ticketprijzen aan de kassa.

Derby voor beperkt aantal toeschouwers
Graag hadden zowel FC Eindhoven als Helmond Sport deze wedstrijd voor goedgevulde tribunes willen spelen, helaas is dat niet mogelijk. FC Eindhoven en Helmond Sport roepen iedereen op om op een correcte en volwassen manier te genieten van deze belangrijke wedstrijd in onze regio zodat er in de toekomst meer mogelijk is. Op een spannende en sportieve derby!