Een geslaagde Open Avond in het Jan Louwers Stadion

Op maandag 26 februari was er in de businessclub van het Jan Louwers Stadion een Open Avond. Samen met algemeen directeur Günther Peeters, technisch manager Marc Scheepers en hoofdtrainer Willem Weijs werd er stilgestaan bij de laatste ontwikkelingen rondom FC Eindhoven. De deuren stonden voor iedereen open vanaf 19.00 uur en om 19.30 uur begon het interactieve programma met onze algemeen directeur, technisch manager en hoofdtrainer. Van tevoren was er een mogelijk om vragen insturen, maar ook op het moment zelf konden er vragen gesteld worden.

Met algemeen directeur Günther Peeters werd vooral ingegaan op het positieve resultaat van de club, waarbij de kerngedachte naar voren kwam dat FC Eindhoven werkelijk een “Club van Goei Volk” is.

Technisch manager Marc Scheepers bood inzicht in verschillende keuzes die zijn gemaakt om de kracht van het team te optimaliseren, zowel op als buiten het veld. Hierbij werd aandacht besteed aan de mentaliteit tijdens wedstrijden, trainingen en in de kleedkamer. Interessante strategische overwegingen werden besproken.

Hoofdtrainer Willem Weijs deelde vorderingen bij de spelers, lichtte keuzes binnen de selectie toe en gaf helderheid over tactieken op het veld. Onze hoofdtrainer doet geen beloftes, maar hij ziet het positieve en gelooft in de spelers en ontwikkelingen die FC Eindhoven nu doormaakt als club. Dat gaat met vallen en opstaan, maar zowel staf als spelers werken keihard. De Blauwwitten gaan voor een eindsprint, want er kan nog steeds een verrassend goede reeks worden neergezet. Hij sloot af met de mooie woorden: “Wij hebben een groep die heel hard wil en ambities heeft.”

De avond werd samen afgesloten met een gezellige borrel. We willen alle aanwezigen hartelijk bedanken voor hun enthousiaste deelname. Het was ontzettend mooi om te zien hoe betrokken iedereen is met onze Blauwwitte club. We kijken uit naar de rest van het seizoen met jullie allemaal.