FAQ Seizoenkaart 22-23

Op deze pagina vind je veelgestelde vragen en de daarbij horende antwoorden omtrent de seizoenkaartenaanvraag 2023-2024. Heb je naast de onderstaande punten nog andere vragen? Neem dan contact op met onze ticketingafdeling via mail (ticketing@fc-eindhoven.nl) of door te bellen met 040 211 2967.

HOE VERLENG/BESTEL IK MIJN SEIZOENKAART?
Seizoenkaart verlengen:
1. Log in met je emailadres in de ticketshop van FC Eindhoven en vraag indien nodig een nieuw wachtwoord aan;
2. Nadat je bent ingelogd krijg je een melding te zien (rechtsboven). Er staat een reservering voor je klaar. Jouw stoel van het seizoen 2022-2023 is gereserveerd;
3. Aan de rechterkant wordt jouw leeftijdscategorie weergegeven (klopt dit niet? Neem dan contact op met ticketing@fc-eindhoven.nl);
5. Controleer je persoonlijke gegevens, vul aan indien nodig en klik op ‘verder’;
6. Rond je bestelling af door akkoord te gaan met de voorwaarden van onze ticketingpartner CM en klik op ‘naar betalen’;
7. Je ontvangt een bevestigingsmail na je bestelling.

Seizoenkaart bestellen:
1. Log in met je emailadres in de ticketshop van FC Eindhoven en vraag indien nodig een nieuw wachtwoord aan of maak een account aan in de ticketshop van FC Eindhoven;
2. Selecteer een vak en stoel in het systeem;
4. Klik rechtsonder op ‘Betalen’;
5. Controleer je bestelling en klik op ‘verder’;
6. Controleer je persoonlijke gegevens, vul aan indien nodig en klik op ‘verder’;
7. Rond je bestelling af door akkoord te gaan met de voorwaarden van onze ticketingpartner CM en klik op ‘naar betalen’.
8. Je ontvangt een bevestigingsmail na je bestelling.

TOT WANNEER BLIJFT MIJN PLAATS GERESERVEERD?
Het is mogelijk om je seizoenkaart tot en met 1 juli te verlengen. Na deze datum vervalt de reservering en start de vrije verkoop. Zeker zijn van jouw vaste plek in het Jan Louwers Stadion? Verleng dan voor 1 juli 2023!

HOEVEEL SEIZOENKAARTEN KAN IK BESTELLEN?
Een seizoenkaart is gekoppeld aan één persoon, daarom kun je per account maar 1 seizoenkaart aanschaffen. Wil je meerdere seizoenkaarten aanschaffen? Maak dan per persoon een account aan. Let op! Pas op met het aanpassen van persoonsgegevens in je eigen account! Heb je hulp nodig? Mail naar ticketig@fc-eindhoven.nl.

WAT KRIJG IK BIJ MIJN SEIZOENKAART?
Wanneer je bij FC Eindhoven een seizoenkaart aanschaft ontvang je dé Blauw-Witte Supportersbox. In deze box zit je persoonlijke seizoenkaart voor 19 thuiswedstrijden in het Jan Louwers Stadion, een FCE Gadget en meer!

WANNEER ONTVANG IK MIJN SEIZOENKAART?
De seizoenkaart inclusief Blauw-Witte Supportersboxen worden naar verwachting twee weken voor aanvang van het seizoen uitgegeven. Wanneer hier meer over bekend is wordt dit via de website van FC Eindhoven en via de mail gecommuniceerd.

IK WIL MIJN SEIZOENKAART VERLENGEN MAAR OP EEN ANDERE PLAATS, IS DIT MOGELIJK?
Indien je een andere plaats wilt betrekken dan voorgaande seizoen(en) vragen we je de huidige plaats te verlengen en vervolgens een mailtje te sturen naar ticketing@fc-eindhoven.nl met daarbij de aanvraag. Bestel dus GEEN nieuwe seizoenkaart! Verleng hier je seizoenkaart.

WELKE BETAALMOGELIJKHEDEN ZIJN ER?
Middels het systeem van CM is het mogelijk om via iDeal, Bancontact, Visa of Mastercard te betalen.