FC Eindhoven en VDL Groep verlengen én versterken samenwerking

VDL Groep prijkt volgend seizoen, voor het 17e jaar, op het Blauw-Witte shirt van FC Eindhoven. Het internationale industriële familiebedrijf, met het hoofdkantoor in Eindhoven, spreekt opnieuw haar vertrouwen uit in FC Eindhoven. Naast het verlengen van de samenwerking tot en met 2025 wordt het partnership uitgebreid.

De samenwerking tussen VDL Groep en FC Eindhoven is een van de langstlopende partnerships in het Nederlandse voetbal, zo zijn beide partijen al meer dan twintig jaar aan elkaar verbonden. Bij het partnership tussen FC Eindhoven en VDL Groep ligt de focus op verbinding met de regio, werving van medewerkers en het steeds groter wordende maatschappelijke karakter. “Sponsoring zien wij als tweerichtingsverkeer”, licht directeur Pieter van der Leegte van VDL Groep toe. “Hierin neemt de VDL-slogan ‘Kracht door samenwerking’ ook in deze gedachtegang een prominente plaats in. VDL Groep is trots om de club ook de komende jaren continuïteit te bieden en wij spreken ons vertrouwen uit in de toekomstplannen van de club.”

FC Eindhoven bouwt stap voor stap aan een succesvolle toekomst middels het Beleidsplan 2025. “Het partnership kent een mooi verleden en zal in de toekomst nog beter en sterker worden”, zegt Günther Peeters, algemeen directeur van FC Eindhoven. “De samenwerking wordt uitgebreid om op maatschappelijk vlak nog meer te kunnen betekenen voor onze regio. Wij zijn VDL Groep enorm dankbaar voor de steun én voor het vertrouwen in onze toekomst. Dit partnership is een schoolvoorbeeld van ‘Kracht door samenwerking’!”