FC Eindhoven gaat voor uitverkocht huis!

SRP Zuid voor één keer hoofdsponsor tijdens FC Eindhoven – TOP Oss

Op vrijdag 6 maart speelt FC Eindhoven tegen TOP Oss en dat is niet zomaar een normaal affiche. In samenwerking met partner SRP Zuid pakt FC Eindhoven groots uit! Tijdens FC Eindhoven – TOP Oss zal SRP Zuid voor één keer op de borst staan als hoofdsponsor. Rondom deze wedstrijd worden tal van activiteiten georganiseerd in het Jan Louwers Stadion. Het stadion is nagenoeg uitverkocht, de laatste plaatsen zijn op dit moment in de verkoop!

SRP Zuid hoofdsponsor tijdens FC Eindhoven – TOP Oss
SRP Zuid zal voor een keer op het Blauw-Witte shirt te zien zijn als hoofdsponsor van FC Eindhoven. Op het Galabal 2019 was dit een van de veilingitems aangeboden door hoofdsponsor VDL Groep. SRP Zuid, het bedrijf van RvC-lid Ronald Onink, bemachtigde dit exclusieve item in samenwerking met ABB en Phoenix.

FCE pakt uit!
Voor de wedstrijd tegen TOP Oss heeft FC Eindhoven enkele groepen geselecteerd om deze wedstrijd te bezoeken. Denk hierbij aan maatschappelijke organisaties, scholieren en leden van amateurvoetbalverenigingen. FC Eindhoven pakt groots uit! Zo zal er een DJ aan het veld zorg dragen voor de muzikale opbouw richting de wedstrijd, wordt er een mooie sfeeractie op touw gezet en zal zanger Lars Brans de avond afsluiten in Café 1909!

De laatste tickets voor vak K zijn verkrijgbaar via www.fc-eindhoven.nl/tickets!